نحوه ارسال سفارشات

سفارشات تهران

شنبه الی پنجشنبه ارسال توسط پیک

  • ارسال و تحویل سفارشاتی که قبل از ساعت ۱۵ ثبت شده باشد همان روز و حداقل ۱ و حداکثر ۶ ساعت پس از ثبت سفارش به دست شما می‌رسد
  • ارسال سفارشات ثبت شده بعد از ساعت ۱۵، اولین روز کاری بعد میباشد.
  • ساعات ارسال سفارشات هر روز از ساعت ۱۳ الی ۱۷ میباشد
  • هزینه پیک درمحل توسط شما مشتری محترم پرداخت می‌شود
  • ارسال سفارشات از دفتر واقع در خیابان فرشته و محاسبه هزینه پیک توسط اسنپ باکس انجام میگردد
  • ارسال سفارشات با مسافت دور نسبت به انبار و بالای صد هزار تومان تنها توسط تیپاکس انجام میگردد
  • ارسال سفارشات ثبت شده در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی, اولین روز کاری بعد انجام میگردد
  • ارسال سفارشات در فروش های فوق العاده و حراج با تاخیر یک روزه انجام میشود
  • توجه : ارسال و تحویل سفارشات در ایام حراج با تاخیر ۲۴ الی ۴۸ ساعت انجام میگردد
  • توجه : در صورت بارندگی با توجه به کمبود پیک و عدم ارائه سرویس توسط الوپیک و اسنپ باکس ارسال و تحویل سفارشات با تاخیر همراه است.

    توجه: هرگونه ایراد اشکال یا در مغایرت و کامل نبودن آدرس، عدم پاسخگویی در آدرس یا شماره تماس ثبت شده سفارش را مرجوع و ارسال بعدی روز بعد با هزینه ارسال بصورت رفت و برگشت بر اساس نرخ الوپیک و اسنپ باکس محاسبه میگردد.

توجه: هرگونه تاخیر در تحویل پس از ارسال کد پیگیری در ارسال سفارشات تیپاکس اطراف تهران و یا مناطق خارج ازمحدوده پیک بر عهده‌ی تیپاکس بوده و مجموعه بیگ لیبل هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر از سوی تیپاکس را ندارد.

سفارشات خارج از تهران و شهرستان

شنبه الی پنجشنبه ارسال توسط تیپاکس

  • اگر سفارشتان را قبل از ساعت ۱۲:۰۰ روزکاری ثبت نمایید، همان روز و اگر پس از ساعت ۱۲:۰۰ ثبت سفارش کنید روز کاری بعد، بسته شما به تيپاكس تحویل داده میشود.
  • به اعلام مجموعه تیپاکس سفارشات ارسالی ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد به مقصد می‌رسد.
  • هزینه ارسال با مجموعه ی تیپاکس به صورت پس‌کرایه و به عهده مشتری محترم است.
  • در صورت هرگونه نقص در آدرس شامل نام شهر استان پلاک و غیره یا عدم پاسخگویی که منجر به برگشت مرسوله گردد هزینه رفت و برگشت بسته بر عهده مشتری محترم میباشد.
  • ارسال سفارشات شهرستان در حراجی ها تعطیلات رسمی و یا پایان سال با تاخیر همراه است.


توجه مهم : لطفا پس از ثبت سفارش برای آدرس های شهرستان از پیگیری موقعیت سفارش از طریق پشتیبانی خودداری نمایید! پیگیری مرسوله فقط از طریق پشتیبانی تیپاکس بوده و تمامی مراحل ارسال توسط پیامک تیپاکس به اطلاع مشتری محترم میرسد بدیهی است که هرگونه تاخیر در ارسال پس از تحویل مرسوله به تیپاکس بر عهده‌ی تیپاکس بوده و مجموعه بیگ لیبل هیچگونه مسئولیتی در قبال تاخیر از سوی تیپاکس را ندارد.

پیام در واتساپ